Kolastyna Young

Hej hej! Zakupiłam ostatnio tonik kolastyna young oczyszczająco -ściągający. Wizualnie buteleczka dla mnie ok i jakoś nie zwracam raczej na to zbyt dużej uwagi :) buteleczka ma 200 ml i zobaczymy jaka to będzie wydajność na moje wiecznie tłuste czoło :) jeśli chodzi o zapach cóż... dla mnie pachnie męskimi perfumami. to mi akurat nie przeszkadza nie wiem jak Wam :) Taka buteleczka kosztuje w rossmanie 10 zł  z groszami więc nie wiele więcej niż np. garnier :) To co zwróciło moją uwagę to napis nie zwiera parabenów. Więć od razu wujek google i troszke wiedzy teoretycznej:

"PARABENY - to konserwanty, które przedłużają życie kosmetyków, są to estry kwasu parahydroksybenzoesowego. Znajdziecie je nie tylko w kremach i szamponach, ale także w produktach spożywczych - ciastach, sokach owocowych, mrożonkach i dżemach.


Zadaniem parabenów jest niedopuszczanie do powstawania pleśni i blokowanie rozwoju drobnoustrojów. Dzięki temu wyroby mogą spokojnie leżeć na sklepowych półkach i zachowywać swoją świeżość oraz wątpliwą jakość.


Amerykańska Agencja Żywności i Leków podaje, że człowiek ważący 60kg, wchłania dziennie około 76mg parabenów, z czego aż 50mg pochodzi z kosmetyków.


Coraz więcej badań dowodzi szkodliwości tych związków, jednak nikt nie myśli o ich wycofywaniu z produkcji. Jedyną drogą unikania parabenów jest baczne śledzenie etykiet na artykułach, które kupujemy. Musimy liczyć się z tym, że znajdziemy je w większości dostępnych na rynku produktach."


Więc wychodzi na to że to bardzo dobra wiadomość. Zobaczymy czy działanie będzie zadowalające :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty