Fotomix codziennosci.

Ten luźny post to mój powrót do blogosfery gdyż powoli zaczęłam tęsknić i za pisaniem i za zaglądaniem do Was. Pojawiło się trochę pomysłów na posty, w końcu porobiłam zdjęcia, mam motywację i wielkie chęci do zmian. Polecicie kogoś kto ogrania szablony blogowe i wyczaruje mi cudo :D?  Cóż zapraszam na nowości i momenty życia codziennego.

nike 260 zł, converse 130 zł

Jak byłam młodsza nie mogłam zrozumieć po co ludzie kupują drogie (jak na moją kieszeń) buty. Teraz wiem - są wygodne, trwałe i podobają mi się :D


pasta 5.90, krem 18.50, olejek 12.99

Od jakiegoś czasu używam tylko pasty bez fluoru i to z Ziaji jest bardzo spoko. Słońce praży a ja do tej pory nie miałam porządnego kremu z filtrem do twarzy. Zobaczymy czy ten się sprawdzi. Był olejek macadamia, więc przyszedł czas na wypróbowanie kokosa :D


czapka - 3 zł

Nie chodzę w czapkach jednak przy tych upałach łepetynę trzeba zakryć :D no i była promocja :D Zdzisław gratis :D


8,94

koszulka 14,94 sukienka 23,94

Tą głupią bajkę ogląda M. Nie wiem dlaczego dzieci to oglądają. Serio ryje banie strasznie :D Ale dla niego dumnie będę nosić Finna i Jakea :D Sukienka to coś czego szukałam. Może nie do końca dokładnie to, ale polubiłyśmy się.



Wiem wyglądam śmiesznie, ale nie miałam jak Wam pokazać jak fajnie ta kiecka leży :D


torba 23,94 nerko -pas :D? 19,99

Torebka świetnie się sprawdza bo pomieści dokumenty i wodę i różne duperele a pomimo tego nie ciągnie mnie do ziemi :D Taki pas z bidonem do świetna sprawa dla biegających tyle, że ja chyba biegać nie umiem po woda mi się wylewała :( zostanę przy trzymaniu butelki w ręce :D


Kolorowo, smacznie zdrowo :D Naleśniki z pierwszego zdjęcia są restauracji, ale zrobione z mąki pełnoziarnistej (żeby nie było :D). Soczek marchewka-jabuszko jest mniam mniam. Reszta to jakieś moje eksperymenty typu wymieszaj co masz po ręką i na patelnie :D Znacznie łatwiej idzie mi jedzenie owoców niż warzyw ;/


I na koniec relaks :D W głowie się nie mieści szczerze polecam. Przyjemna animacja, która potrafi rozbawić, ale i daje do myślenia nawet starym :D Udało nam się też zaliczyć wypad na ponton i teraz już wiem, że w kajaku jest większa frajda :D Jak widzicie w końcu zrobiłam pomiary i jest mi smutno. Chciałam je porównać choćby z tym sprzed 3 lat, ale zdążyłam ja zapodziać... W każdym razie dużo pracy przede mną.. Teraz już wiem, że bez trenera i zestawu trening+dieta się nie obejdzie.  A tak spędzamy z M ciepłe wieczory. Rolki + rower+ robale we włosach, oczach i biuście:D Cóż jeśli chcecie więcej to zapraszam na insta gdzie bywam codziennie :D

https://instagram.com/pysior111/

3 komentarze:

  1. CHCE TAKĄ CZAPKĘ. Dobra też rzadko chodzę w czapkach, ale naprawdę czasem słońce tak grzeje że trzeba, a ta oczywiście wymiata. Buciki też mi się podobają. Ja też wcześniej nie ogarniałam po co ludziom drogie buty, dobra na razie ćwiczę w takich z Reala i mam inne wydatki, ale jak będę miała za co to na pewno jedne na ćwiczenia sobie sprawię. Jest prawie północ, to jedzenie... jak mogłaś! :D

    Ps. Mojego bloga robiła Natalka a to jest jej blog z szablonami http://szablonowooo.blogspot.com/ polecam, fajna i kontaktowa spoko dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam, że czapka do Ciebie przemówi :D to zmysł kociarza :D jedzenie uchodzi za zdrowe, więc można i na noc skubnąć :D dzięki za namiar na pewno obczaję :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty