Wytrwajcie a będzie Wam dane.

Widzę, iż pomimo tego, że mnie tu nie ma już przeszło ponad miesiąc jakiś ruch można zaobserwować :D 35 tysięcy przekroczone :D mam teraz obronę i poszukiwanie pracy na głowie i do tego ogrmoną niechęć do nauki, która przedkłada się na niechęć do wszystkiego... Jeśli się w marcu nie obronię to będę mieć duże problemy... ale to temat na inny post :D
Na ten rok mam jak na mnie wielkie plany :) Zawierają one zmiany o 180 stopni i kilka pierwszych razy :D Powoli też będą powracały recenzje i wpisy ogólnorozmyśleniowe. Myśle, że moja nieobecność potrwa jeszcze z 3 tygodnie. Ewentualnie miesiąc. Prawie codziennie jestem na insta także zapraszam :) W oczekiwaniu na mój powrót wstawiam kilka zdjęć nowości :)

robi się cieplej, więc powoli staram się wracać do biegania. niestety strasznie wietrze zaczyna się ten rok, więc trzeba mieć ochronę :D

leginsy również kupione z myślą o bieganiu. już przetestowane - świetnie się w nich biega :D


strasznie śmieszne dresy :D oryginalność za całe 20 zł :D


również na potrzeby bieganiowe. 50 zł, ale warto. 

póki co sprawdziłam tylko 2 przepisy, ale oba bardzo przypadły mi do gustu. chyba muszę się nimi z Wami podzielić :D


biedronkowe :D czekają na zdjęcia :D

mama była zwiedzić Zakopane to i mi się coś dostało :D

powoli zbliża się wiosna także gruby komin zastępuje cienkim :D

pasta bez fluoru i lubiana przez moją gębuchę pasta oczyszczająca
 
jeszcze ze 2 miesiące ćwiczeń i pupa będzie w nich wyglądać obłędnie :D

poncho :D bardzo lubię ten typ odzieży :D do tego przy takiej cenie trudno było przejść obojętnie :D 
 
zdjęcie z insta. wróciłam na siłownię, wróciło białko. i masło orzechowe. uwielbiam!


6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty