Szybkie fasolowe brownie.

Miałam się nie pojawiać a jednak stwierdziłam, że musze podzielić się z Wami tym przepisem :D Ciasto jest banalnie proste i bardzo szybkie :D

Potrzebujemy:



Zapomniałam o oleju do zdjęcia także tego... :D Kilka uwag - kakao ciemne, wiecie kakao a nie np. nesquik; masło orzechowe polecam z netto - pomimo tego, że ma olej palmowy (niestety) w składzie ma aż 92 % orzechów i kosztuje tylko 6,99 zł; w przepisie jest cukier brązowy jednak jak się niedawno dowiedziałam ma praktycznie taką samą kaloryczność i dwa razy większą cenę  od zwykłego cukru ( nie dajcie się złapać na fit bum jak ja, nie warto kupować cukier tylko ze względu na napis trzcinowy).

Czas na przepis :

1. Nastaw piekarnik na 180 stopni ( ja daję góra dół)

2. Płatki owsiane zmiksuj na proszek.


3. Odcedzoną fasolę zmiksuj na papkę.


4. Do fasoli wsyp płatki, cukier, proszek do pieczenia, dodaj olej i masło orzechowe. Wszystko dokładnie wymieszaj.


5. Powstałą papkę wsadź do wyłożonej papierem do pieczenia formy.


 6.Wsadź do piekarnika i piecz przez ( w przepisie jest 15 minut) 25 minut (ja tyle piekłam i było ok)



Smacznego :) Przepis pochodzi z książki gotuj z nami.


3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty