Przygotuj się na lato z Kaylą Itsines!

Znane są nam ćwiczenia z  Ewą Chodawkowską czy Mel B. Kayla jest, wydaje mi się jeszcze średnio znana, ale to się chyba szybko zmienia. Ja sama dowiedziałam się o niej przypadkiem na instagramie. Młoda dziewczyna z Australii szybko zyskała rzeszę fanek. W sumie nie dziwię się. Efekty są jeszcze bardziej spektakularne niż przy Ewce :) 
Jeden zestaw treningowy zwiera ćwiczenia na 3 miesiące. Można go kupić na jej stronie choć jest to dość droga sprawa. Tak tylko szybko wspomnę, że warto przejrzeć chomika...
Ćwiczenia nie są super skomplikowane, ale dają w kość. Kayla sama sugeruje, że nie są dla 'świeżaków' tzn. jeśli obecnie się nie ruszasz i nie ćwiczysz zanim zaczniesz przed dwa tygodnie codziennie maszeruj/spaceruj przez godzinę. 



Ćwieczenia są podzielone na dni i tygodnie. Mamy rozpisane ile powtórzeń bądź ile czasu przeznaczyć na dane ćwiczenie. Dodatkowo każde ćwiczenie jest opisane krok po kroku, niestety bądź stety wszystko jest po angielsku :D Jest również poradnik żywieniowy .


Jak wygląda cały proces ćwiczeniowy? Jeden obwód trwa siedem minut. W ciągu tych 7 minut powtarzamy ćwiczenia tyle razy na ile straczy nam sił. Później minuta przerwy i przechodzimy do drugiego obwodu. Również siedem minut. Całość powtarzamy jeszcze raz. Nikt nas nie goni. Robimy w takim tępie na jakie nas stać.  Ogólnie same ćwiczenia bez przerw to (4x7) 28 minut. Tyle chyba każdy wygospodaruje :) Ćwiczenia mamy na poniedziałek, środę i piątek. W inne dni cardio. Ilość dni cario zależy od stopnia naszego zaawansowania tzn. czy jesteśmy w 2 tygodniu czy już w 12. 
Niektóre ćwiczenia wymagają ciężarków czy ławeczki. Ciężarki możecie zastąpić butelkami wody, ławeczkę krzesełkiem. Wszystko da się zamienić :) Zawsze można również wykonywać ćwiczenie 'na goło' :D  


Zawsze ćwiczenia mogą posłużyć jako leże dla kota :D Co do efektów. Ja wytrwałam do 9 tygodnia. Później już nie dawałam rady :D Do tego moja dieta raczej była pełna tego czego jeść nie powinnam... a pomimo tego efekty były widoczne tzn. pojawił się zarys mięśni brzucha i ogólna poprawa kondycyjna. Uwierzcie czuć, że człowiek jest silniejszy, Warto też pooglądać zdjęcia dziewczyn przed i po. 


Nie mam zdjęcia jak zaczynam niestety, ale bebech odstawał :D Na tym zdjęciu nic praktycznie nie widać bo jakość cóż jest jaka jest... także musicie wierzyć na słowo, że było lepiej :D

3 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę, ale się przyjrzę bo brzuch chętnie bym zarysowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za zwykłymi ćwiczeniami. Wolę rower lub rolki. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty