Miało być fajnie jest wielkie G.

Były pomysły na posty,chęci, zdjęcia. I cóż...Nie sądziłam, że spotka mnie taki brak czasu. Życie jest jedną wielką lekcją, bez przerwy na siku i z wieloma testami. Ja właśnie jeden oblałam. Test wyboru. Jeśli myślicie, że praca konsultanta jest miła i przyjemna to chętnie wyprowadzę Was z tego przekonania. Oczywiście to tylko moje zdanie, ale ta presja i myślenie typu więcej więcej więcej nie jest dla mnie. Oczywiście teraz wszędzie się sprzedaje i wszystko. Cóż. Sprzedaż abonamentów nie jest dla mnie. Teraz już to wiem. Niestety aby się o tym przekonać straciłam okazję innej pracy. Teraz gorączkowo poszukuję czegoś innego aby jak najszybciej zerwać umowę nim będę musiała jechać na szkolenie. Praca w salonie, nauka ofert, szukanie innej pracy = brak czasu na blogowanie. Nie piszę, nie czytam, Źle się z tym czuję, ale póki co nic na to nie poradzę. Szukam pracy w stałych godzinach bo zdecydowanie wolę wstać wcześniej i mieć wolne popołudnie niż iść na  11 czy 13 i cały dzień do tyłka. Za pewne póki nie znajdę czegoś nowego tu się nie pojawię. Puściłam CV na 2 oferty i nie ukrywam, że na jednej bardzo mi zależy a na razie cisza :/ Kiedy już wrócę na stałe na pewno zmieni się szata graficzna więc będzie przejrzyście i estetycznie. Tymczasem bywajcie moim kochani. Możecie wierzyć mi na słowo pisane, że tęsknię za Wami. 

9 komentarzy:

  1. Praca jako konsultant albo po prostu na liniii telefonicznej jest ciężka psychicznie - miałam 4 znajomych, którzy pracowali w ten sposób jakiś czas, ale nie było to długo. Wszystko też zależy gdzie, ale zazwyczaj nie jest to miła praca.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. presja jest spora. niestety podpisałam oświadczenie, więc nie mogę napisać dlaczego mi ta praca nie odpowiada. ale tak, pomimo tego, że fizycznie się nie męczysz psychicznie może być w niektórych dniach nie do wytrzymania,

      Usuń
  2. Mam teraz podobna sytuacje. Z tym, że ja jestem bez pracy i szukam czegoś, niestety do tej pory znalazłam jedynie oferte pracy od 11 rano do 12 w nocy przez cały tydzień. Przez co musiałabym zrezygnować nie tylko z blogowania ale z całego życia praktycznie. Niestety takie mamy czasy teraz, albo pracy nie ma albo jest do kitu :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobijające jest to, że np. u mnie M mówi, że mi się po prostu nie chce pracować. ciężko mu zrozumieć, że z pracą dla kobiet jest teraz ciężko i że, nie każdy nadaje się np. do bycia konsultantem czy kimś innym,

      Usuń
  3. Powodzenia w znalezieniu lepszej pracy ;) ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w znalezieniu lepszej pracy ;) ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze już myślałam że Ci się uda... Rozumiem Cię, ja też bym nie mogła być takim konsultantem. Mnie by przerażało to wciskanie ludziom umów na siłę, dzwonienie do osób, których denerwuje sam fakt że do nich dzwonimy (w ogóle im się nie dziwię zresztą), nie mówienie całej prawdy przy przedstawianiu ofert. Ja bym nie potrafiła być kimś takim, mimo, że kilku moich znajomych jest i oni nie narzekają, nie i już. Nie każdy się do tego nadaje.
    Trzymam kciuki za pracę, w której będziesz się czuła po prostu komfortowo, bo to jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby Ci się wszystko ułożyło tak jak tego pragniesz Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty