Powracam i zabieram Was na spacer.

Wiem, że przez jakieś 2 ostatnie miesiące bardzo zaniedbałam ten kawałeczek internetu. Wybaczcie proszę obiecuję poprawę. 

Gorliwe czekałam na śnieg specjalnie dla tego posta. Już myślałam, że się nie doczekam, ale oto hura. Sypie :D! I z tej okazji wybraliśmy się w góry :D
 Teraz seria przeproszeń - przepraszam, że tak mało zdjęć, przepraszam, że wyglądają jak wyglądają i za tą jakość- robiłam je kamerą, GoPro a tam nic nie widać jak się robi czy kręci :D Były by piękne gdybym zrobiła ja aparatem, ale bałam się go brać na - 15 i śnieg :D




















Mam też parę zdjęć z Wrocławia :)














Szyje wyćwiczone i powykręcane :D?  Post powstał w ramach akcji Celebruj Chwile. Przyłączajcie się i twórzcie :D 

I w ramach przeprosin mały bonus :D

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty