Zainspiruj się na zimę.

Ufff, tak, żyję :D Mimo iż znaków życia nie daję :D Bardzo Was przepraszam. Chwilowo żyję w innym świecie. 
Każda pora roku ma coś szczególnego, coś pięknego, a i w każdej czegoś nie lubię. Zima zalicza się do tych najmniej lubianych. Jest pięknie, biało, świątecznie i.... lodowato. Nie mroźnie, dla mnie to już lodowato. Nie wiem czy to przez to, że urodziłam się zimową porą, czy przez to, że wiecznie mam zimne stopy i dłonie ( chociaż tu raczej winiłabym krążenie :D) nie lubię jej. Niech śnieg spadnie na święta i topnieje w cholerę. Niech wróci chociaż +5 na termometry.  
Pomijając moje marudzenie i uprzedzenia , dziś pokażę Wam moje zimowe inspiracje :)
koc, herbatka,łóżko - zna to chyba każdy

góry to moje pierwsze skojarzenie z zimą, pięknymi widokami, są mega inspirujące do wszystkiego
a propo mojego narzekania, że zimno :D
choinki zabraknąć nie mogło. marzy mi się kominek.


Post powstał dzięki akcji Celebruj Chwile. Gorąco zapraszam Was do przyłączenia się :)

http://arcy-beauty.blogspot.com/2014/11/celebruj-chwile-nowy-sezon-zima-swieta.html

12 komentarzy:

  1. Ciekawe w jakim to innym świecie teraz żyjesz :D CHCE DO TEGO ŚWIATA :D

    Co do inspiracji ach tak koc herbatka łóżko zna większość z nas uwielbiam. Widok cudowny, od razu przypomina mi się jak rok temu byłam na sylwestra w górach w schronisku Przehyba, takie widoczki właśnie tam były :)
    Zdjęcie z kominkiem to chyba kwintesencja ciepłych idealnych świąt w domu. A ostatnia fotka z wilczkami najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ ja gorąco zapraszam :D ostatnia fotka specjalnie dla Ciebie :D

      Usuń
  2. Kominek i choinka - prawdziwa magia świąt :)
    A kocyk, herbatka, łóżko i książka to mój ulubiony sport zimowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, nastrajają iście świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne widoki :) a czapki futrzaste jakie super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty