Trzech wspaniałych.

Już zapomniałam jak to jest przesiedzieć kilka godzin przy komputerze i z niezadowoleniem odkryć, że trzeba kończyć :D Miałam się Wam pochwalić, że zanotowałam spadek w ilości wypadających włosów i wczoraj znowu było jak było. I niestety już chyba wiem co przyczynia się do jeszcze większego wypadania... Niestety oleje nie są dla mnie. Przez brak czasu i lenistwo na jakieś 2 tygodnie odpuściłam sobie olejowanie. A wczoraj przy niedzieli olej poszedł na łepetynę dosłownie na jakieś 1,5h. I włosie poleciało. Smuteczek. Chyba mam zbyt słabe włosy na taką pielęgnację.
Pożaliłam się, więc zapraszam na post.

Antyperspirantów mam co nie miara. Jak ostatnio sprawdzałam to na półce stało ich z 7 bądź 8. Nie, nie mam obsesji :D Tu się dostało, tam była promocja i bum. Pośród adidasów, garnierów, fa i czegoś tam jeszcze najbardziej do gustu przypadł mi Dove. Dlatego teraz kupuję już tylko Dovy co doprowadziło do tego, że mam 3 wersje.
 

Producent obiecuje 48h ochrony jednak nie mam zamiaru tego sprawdzać. Na pewno najdłużej utrzymują mnie w świeżości przez kilka godzin. Używam ich po depilacji i ani razu nie zdarzyło się szczypanie czy pieczenie.

Moim nr 1 jest wersja natural touch. Działa najdłużej i najlepiej. Zapach ma neutralny, więc pod tym względem powinien pasować każdemu. 

Gofresh to wersje odrobinę słabsze. Różowiutka jest słodziutka :D a tak na poważnie zapach ma dość wysłodzony co nie każdemu może się podobać.
Wersja żółta rzeczywiście zawiewa cytrusami. Zapach jest orzeźwiający i pobudzający. Idealny na rozpoczęcie dnia.

Opakowania są wygodne w użyciu a "psikacze" się nie zapychają i nie zacinają.


Składami się różnią chociaż nie znacznie.


Kupię ponownie na pewno :)


14 komentarzy:

  1. Miałam natural touch - jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie antyperspiranty Dove są za słabe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm ja mam zdecydowanie więcej sztyftów niż dezodorantów ;) Co do filmu- polecam. Książkę też czytałam dość dawno, więc wiele sobie przypomniałam w trakcie filmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obejrzę na pewno :) a kulki są dla mnie za "mokre" :D

      Usuń
  4. Wypadające włosy! Brrrr!
    Jeśli Dove to mydełka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z mydełek nie korzystam :D ewentualnie żele pod prysznic :D

      Usuń
  5. Nie wiem czemu tak Ci się dzieje z włosami od olejowania hmmm.
    Co do antyperspirantów, tak.. masz ich trochę :D Ja w sumie chyba najbardziej lubię wersje w kulkach i chyba przy nich zostanę. :)

    W ogóle napisałam Ci mały elfie wiadomość na fb, nie wiem czy widziałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jestem dziwna i mam dziwne włosy :D ahh przegapiłam :D! już sprawdzam :D

      Usuń
  6. Najbardziej lubię dezodoranty w kulkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty