Zakupowe szaleństwo.

Oczywiście szaleństwo w tym wypadku jest raczej określeniem żartobliwym :D Większość zakupów jest z dnia wczorajszego, kilka z dni wcześniejszych. No to czas na zdjęcia :D

skarpetki już zostały użyte :d za miesiąc spodziewajcie się recenzji
w końcu i ja mam sławną pastę :D facelle mimo jego wielozadaniowości używam tylko w celu do jakiego został wyprodukowany, recenzja  plastrów już się pisze, a żelu z Alterry jeszcze nie miałam :D
mam i ja swój pierwszy wosk :D a świeczka tak kusiła intensywnym zapachem, że musiałam wziąć :D
po ćwiczeniach ani nogi ani brzuch nie zmalały. za to cycków co raz mniej :D
takie ceny to ja lubię :D


promocje to jest to :D obie bluzki są w moim napisowym klimacie :D

perełka na koniec :D na poważnie wracam na siłownię, a to tego trzeba mieć przecież ładne buty prawda :D? są to buty dziecięce :D po cóż mam dopłacać do damskich 50 zł więcej skoro rozmiar ten sam :D?
 A jak tam u Was z zakupami :D? Ja już powoli szykuję się na święta i już zaczynam kolekcjonować prezenty :D Może chociaż raz nie zostawię wszystkiego na ostatnią chwilę :D

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. o tak :D takie ceny to coś co najbardziej lubię ;D

      Usuń
  2. Faktycznie poszalałaś z zakupami ! :) Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne staniki, a i buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staników będzie jeszcze więcej bo rozmiary mi się zmieniają z prędkością światła :D

      Usuń
  4. Hej, czy ten formularz kontaktowy z boku strony działa? Bo wysłałam do Ciebie prywatną wiadomość i nie wiem czy wysłała się poprawnie. Twórczy Nieład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze ostatnio dział, ale teraz nic nie dostałam ;/

      Usuń
  5. A też mam ten wosk teraz, nawet chyba zaraz wrzucę go do kominka. Dostałam od S na urodziny między innymi właśnie ten zapach :)
    Co do butów nieźle, w sumie masz rację, też bym nie dopłacała, ale z moim 40 na stopę nie znajdę nic w dziecięcych butach chyba :D I też lubię bluzki z napisami, zwłaszcza jak przekazują mój światopogląd, wciąż mi się marzy taka z tekstem " too many fucking idots" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka bluzka to było by coś ;D jesteś wielkostopa ;D

      Usuń
  6. I ja juz zaczynam kolekcjonować prezenty :D
    Zakupki mega, szczególnie te ubraniowe :) Staników grzechem byłoby nie wziąć :P
    Ode mnie z roku chyba dwie osoby mają ten model nike na siłownie, tylko że ciemnozielone :) noi nie dziecięce, ale to to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cycki przechodzą ostatnie, ale odchodzą pierwsze [*]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty