Avonowe nowości.

Sesja za mną :D! Teraz zostały tylko poprawki... W każdym razie będę mieć teraz więcej czasu co za tym idzie spodziewajcie się bardziej ambitnych postów :) Co to dzisiejszego wpisu to było to tak... koleżanka przyniosła na uczelnię katalog z Avonu a ja widząc -70% oczywiście odpadłam :) byłoby tego znacznie więcej, ale na szczęście w pewnym momencie się opamiętałam.. :) Wyszło na to, że przynajmniej na 2 miesiące nie robię żadnych kosmetycznych zakupów bo brakuje mi już na nie miejsca :D Spójrzcie co mnie zainteresowało:


miałam kiedyś taki tonik i bardzo go lubiłam więc teraz wzięłam sobie 2 i sprawdzę czy dalej jest taki fajny :) Cena 8 zł-szt.

z racji mojej włosowej pielęgnacji sprawdzę olejek arganowy , cena 11 zł

brakowało mi kremów pielęgnacyjnych zarówno na dzień jak i na noc, cena 9 i 15 zł

niestety cienie pod oczami nie dają za wygraną, może ten krem sobie poradzi, cena 7 zł-szt.

nie używam lakierów, ale raz na jakiś czas nie zaszkodzi pomalować sobie pazurków :) cena 12 zł- szt. 

Czy macie ochotę na recenzję któregoś z kosmetyków :)?


9 komentarzy:

  1. Dawno nie używałam nic z Avonu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też interesuje mega duzo produktów, ale nie mogę zamawiać, bo mam ich pełno :P zapraszam na wyprzedaż do mnie, może coś znajdziesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Avon ma kilka fajnych produktów, ale większość z nich to niewypały wg mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię zamawiać coś z Avonu :) Robię to co miesiąc ;) Te toniki fajne są, jeśli nie boisz się alkoholu w składzie to fajnie oczyszczają, kuracja argnowa dobra na końcówki, niestety krem pod oczy to dla mnie bubel przez wielkie B, ale niekoniecznie tak musi być w Twoim przypadku ;) Fajne zakupy , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie rzadko coś biorę z Avonu :) no jak na razie ten krem fenomenalny nie jest ;/

      Usuń
  5. Ja lubię avonowe kosmetyki, olejek do włosów chociaż ma alkohol w składzie to i tak się spisał. Teraz czekam na swoje zamówienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ten olejek arganowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten olejek jest naprawdę świetny , używam go już 2 miesiące i daje naprawdę super efekty ! ;D

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty