Tanie zakupowanie.

Wiem, że ten post jest powieleniem innego, ale zdaję sobie sprawę, iż wcześniej nikt tu nie zaglądał :D Internetowe zakupy wiążą się z dość dużym niebezpieczeństwem i często wiele osób boi się podjąć takiego ryzyka. W szczególności jeśli chodzi o odzież i obuwie. A co jeśli bluzka będzie za duża? A może nie wcisnę spodni na tyłek? A co jeśli ewentualna pomyłka bądź błąd będą nas kosztować grosze? Lubię kupować na allegro i jakiś czas temu wyrobiłam sobie sposób na duże i tanie zakupy. Taką masówkę robię u sprzedawcy dynia71. W tym tygodniu był u mnie kurier i za 7 przedmiotów w tym buty wyszło coś około 110 zł + 20 zł przesyłka. Nie będę Wam pokazywać wszystkiego, ale myślę, że zdjęcia, które udostępnię przekonają Was do allegro i licytacji :) Od momentu wylicytowania pierwszego przedmiotu mamy tydzień na zapłatę więc jest to sporo czasu żeby coś ustrzelić:)  Oczywiście czasem kogoś poniesie wyobraźnia i ceny przekraczają granicę rozumnych zakupów. Aby coś upolować używam programu Snajper. Jak działa? Ustawiam licytację która mnie interesuje i podaję maksymalną cenę jaką jestem w stanie przeznaczyć na przedmiot. Resztę robi program, który 3 sekundy przed koniec aukcji licytuje za nas :) Na 3 minuty przed końcem aukcji możemy jeszcze zmienić cenę :) Uprzedzam nie zawsze się udaje  złapać to co chcemy, ale warto próbować :)

Po lewej stronie boga macie odnośnik do snajpera :)


buty kupione mamie :) cena 58,96 :)


te spodnie Vansa kosztowały mnie 4,36 :)


I jak czujecie się skuszeni czy jednak wolicie tradycyjne zakupy :?

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty