Czas na relaks-zdjęciowy mix.

Wrocław pogodą nie rozpieszcza... ;/ Ponieważ czekają mnie dziś zajęcia do 19 mam strasznego lenia. Co się z tym wiąże dziś zero treści same zdjęcia :D! Mniej-więcej 3 tygodnie wstecz do wczoraj :) Ostrzegam jest i dużo i do tego jakość jest koszmarna... większość robiona telefonem... Jeśli więc do Wam nie przeszkadza zapraszam do oglądania :)

Taka motywacja dla leniuszków którzy lubią długo pospać :) Popatrzcie co tracicie :)! Taką mam piękną drogę do pracy. Zazwyczaj jestem kierowcą więc nie mogę nic uchwycić, ale raz jako pasażer się udało :) Godz ok 6,30 :)

Jakieś dwa tygodnie temu gdy pogoda była iście wiosenna wybraliśmy się na spacer po Wrocławiu :)


























































 I kilka zakupowych nowości :)










No i to tyle :) Miłej i leniwej soboty :D!

6 komentarzy:

  1. ale ciekawe zdjęcia! i te jedzonko mniaam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakość nie jest zła. Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie jak większość taka niewyraźna :) dziękuje :)

      Usuń
  3. Ładne zdjęcia i z jakością jest całkiem ok:) Oj takie poranki też codziennie mam, też koło 6.30 jadę do pracy i mogę podziwiać podobne widoczki. Śliczny jest ten Wrocław, w wakacje mamy zamiar się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie poranki są najlepsze :) niestety tylko wiosną i latem... a Wrocław piękny jest owszem :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty