Mini haul zakupowy.

Ponieważ dopiero wróciłam do domciu i nie mam już siły pokażę Wam weekendowe nowości i idę spać :) Jutro możecie się spodziewać recenzji jednego z dwóch kosmetyków bez których nie wyobrażam sobie teraz codziennej pielęgnacji.
 Nie makijażuję się, więc promocja w Rossmanie nie bardzo mnie zaciekawiła :) mimo tego przez to co czytam na Waszych blogach moja lista zakupowa się powiększa a grubość portfela sukcesywnie maleje...toteż nie mogłam wyjść z pustą torbą.


Olejek alterra oczywiście pójdzie na włosy. Z antyperspirantów najbardziej podpasowały mi te z dove. Maseczka za 0,99 zł ? Biorę! Wiedziałyście, że w Rossmanie jest błoto z Morza Martwego? Cena dość przystępna bo złotych dwadzieścia.


Krem do rąk o zapachu masła kakaowego z Avonu pachnie cudnie. Mgiełka również i do tego lekka odświeża.


Chorowałam na tę wodę już dłuży czas i w końcu po wizycie w aptece jest u mnie.

Weekend majowy zbliża się wielkimi krokami. W planach mamy zwiedzanie skalnych miast w Czechach, więc trzeba było się dobrze przygotować. Pół godziny w Decathlonie i pierwszy raz w życiu kartka kredytowa wykorzystana na maxa. Z zakupów jesteśmy zadowoleni, więc z czystym sumieniem można ją teraz spłacać :)

moje jak i Miśka Quechuły kosztowały 200 zł. To dużo czy mało jak za taką firmę ?



10 komentarzy:

  1. Na tę wodę też choruję - muszę w końcu kupić :-) ale moja wish lista coraz dłuższa a kasy coraz mniej :<

    OdpowiedzUsuń
  2. taka tania maseczka??:O musze kupić i wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba korzystać póki promocyjne ceny :D a maseczka jest bardzo fajna :)

      Usuń
  3. o jej, ale sporo, sporo tego wszystkiego ;) A buty myślę, że całkiem ok cena. Udanego zwiedzania!

    OdpowiedzUsuń
  4. olejek z Alterry mam ten sam i jest świetny. Jesli chodzi o buty mam z mężem takie same, tylko moje są siwe. Kupiliśmy je rok temu na majówkę w górach i przetrwały wszystko, nawet śnieg po pas na szczytach! do tej pory nic im się nie dzieje, jestesmy z nich bardzo zadowoleni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to pokrzepiłaś mnie :D! więc teraz nie będę się martwić, że butki nie dadzą rady :)

      Usuń
  5. bardzo lubię mgiełki z avonu, szkoda tylko, że sa tak nietrwałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu się zgodzę, chwila moment i już ich nie czuć ;/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty