Czy coś się jeszcze zmieni?

Mamy już maj czyli 5 miesiąc moich "zmagań" o lepszą wersję siebie. Ale ja chyba potrafię tylko mówić. Miało być tak jak po prawej a dalej jest jak po lewej...

został mi miesiąc... wątpię, żebym osiągneła jakieś wyniki...
waga pokazuje 50 kg czyli zgubiłam świąteczne 2 kg. może i widzę zmniejszenie celullitu, ale dalej wygląda to okropnie. Od wczoraj wstaję o 5 i rano biegam ok 30 min. Dziś biegałam też po południu. Robi się coraz cieplej więc może jeszcze uda mi się zmotywować do aktywności fizycznej.  Jak już wcześniej wspominałam póki co najbardziej zyskały moje włosy. Poświęcam im więcej czasu i widać efekty. Teraz kiedy już trochę odżyły muszę się skupić na przyroście a także powstrzymać wypadanie. Jestem przeciwniczką jakichkolwiek tabletek, ale nie mam zamiaru wyłysieć, więc kupiłam :


jak jest z Wami ? pracujecie nad sobą w różnych aspektach jak np. uroda czy zdrowie :)?

przy okazji marudzenia trochę się pochwalę :) dziś doszła paczuszka z spódniczką, którą wygrałam u Karoliny z http://www.likemywholefashion.pl/ :) 




 Spódniczka jest pogięta, więc nie prezentuje się najlepiej :) myślałam, że będzie czarna, ale narzekać nie będę :)


8 komentarzy:

  1. nie masz czego zrzucać! nie chciej być takim kościotrupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chce być kościotrupem tylko mieć płaski brzuszek :D

      Usuń
  2. 50 kilo ? serio ? a ile masz cm ??
    Ja po tabsy nie sięgam, bo prócz porostu włosów na głowie rosną one też na całym ciele ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś 162 cm ewentualnie 163 w kapeluszu :D kupiłam tabletki nie na porost a na zmniejszenie wypadania :D

      Usuń
  3. Ej nie jest źle, nie jesteś gruba, ani nawet przy kości, masz prawidłową wagę jak najbardziej! Jedyne co to może trochę więcej mięśnia by Ci się przydało, ale też bez przesady, jest na prawdę dobrze :) A obrazek po drugiej stronie mnie przeraził, dla mnie to już prawie anoreksja i same kości. O wiele lepiej wyglądałaby taka figura jak Ty masz gdybyś też się tak wyprężyła jak kościotrup ze zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przydałoby się :) muszę się też ujędrnić :) może to prawe zdjęcie jest trochę przesadzone bo aż tak wyglądać nie chcę i pewnie nigdy nie będę :D

      Usuń
  4. Eee tam, do diaska z photoshopowymi sylwetkami!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w zmaganiach ;) Spódniczka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty