L'oreal Paris Arginine Resist X3

Dziś po niedzielnym obiadku zapraszam na krótką recenzję :D Na tapetę bierzemy drogeryjny szampon ELSEVE Arginine Resist x3 light. Uff długa nazwa :D



Szampon zwrócił moją uwagę ze względu na brak sls w składzie i oczywiście obietnice producenta. 



Kuszące czyż nie? Opakowanie nie należy to szczególnie zwracających uwagę. Zwykła plastikowa butelka o pojemności 400 ml.Zamknięcie wygląda na uciążliwe,ale nie ma z nim żadnych problemów. 



Dla zainteresowanych skład 


Jak z działaniem? Totalny przeciętniak. Dobrze myje jednak nie przedłuża świeżości włosów. Po dwóch dniach muszę umyć głowę. Włosy nie stały się mocniejsze. Wypadają dalej czyli mogę stwierdzić, że nie wpadają przez łamliwość :D Ma ładnych, niezbyt nachalny zapach, który przez chwilę utrzymuje się na włosach. Nie plącze ich i nie wysusza. Raz użyłam go solo bez żadnej odżywki i dał radę. 
Szampon jest ogólnie dostępny w drogeriach, supermarketach i za pewne na internetach. Cena to ok 13-14 zł. Jak na moje cienkie włosy jest bardzo wydajny i kiedy go już zużyję ( pewnie za jakieś 2 miesiące) nie mam zamiaru do niego wracać.

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jak dla mnie nie jest ani zły ani dobry :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. szamponu Kallosa jeszcze nie używałam :D

      Usuń
  3. Ja też szukam jakiegoś szamponu który dałby mi coś więcej niż przeciętność, ale na razie jakoś mi średnio idzie. Co prawda teraz używam szamponu z Cece takiego wiśniowego i ma duże zadatki na wyróżniający się szampon, ale muszę to jeszcze dokładniej obadać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to będę czekać na recenzję :D

      Usuń
  4. Stoi w domu, ale jeszcze ani razu go nie wypróbowałam :D
    Nie kuszą mnie takie sklepowe myjadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się skusiłam i więcej tego nie zrobię :D

      Usuń
  5. nie miałam i chyba nie kupię, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam. Ogólnie raczej nie używam szamponów z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie używam szamponów tej firmy :D .to mój pierwszy raz :D

      Usuń
  7. Nie przepadam za szamponami z tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz zachwycona się też nie czuję :D

      Usuń
  8. nie miałam tego szamponu, dobrze, że jest taki wydajny, to ekonomiczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby ekonomiczne, ale może się znudzić :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty