w dniu zadumy raczę Was oto takim zdjęciem:

nie wiem czy wiecie co to jest, ale mieszkam przy cmentarzu i tak mam dziś jasno za oknem. i takie moje małe żale. Oczywiście to nie dziś powinno się chodzić na cmentarz tylko jutro. w końcu dziś Wszystkich Świętych a nasi bliscy pewnie do nich nie należą(mimo tego ja również byłam tam dziś). pomijając ten fakt w drodze  na cmentarz to co się działo obok niego jest poniżej krytyki i jakichś norm. Miałam wrażenie, że pomyliłam drogi i zmierzam na jakiś festyn. Stoisko z kukurydzą, goframi i watą cukrową, z zabawkami. WTF? na prawdę z roku na rok jest coraz gorzej. wszędzie jest tylko  zysk i kasa. zero taktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty