Witam Drogie dziewczęta :) Dziś z racji tego, że siedzę we Wrocławiu trochę zdjęć :) Wstąpiłam do empika i oczywiście nie mogłam wyjść tak sobie z pustymi rękoma :) Ponieważ mikołaj tuż tuż dla mojej może już nie tak małej ( lat 10) kuzynki zakupiłam taki o to dziwaczny, nie bardzo wiem jak go nazwać, notesik modowy? whatever. ważne, że jest Violetta :)


sobie natomiast sprezentowałam książkę w promocyjnej cenie 10 zł, wydaje mi się, że będzie interesująca :)




Wstąpiłam do rossmana, ale mimo promocji o której już dziś chyba wszystkie blogerki piszą ja nie kupiłam tam nic. Prawda jest taka, że nie robię sobie make-upu żadnego. Nie używam żadnych tuszów, podkładów, cieni do powiek, nic. Wiec nie bardzo mnie to nie interesowało : Ale wracając już do mieszkania tak spontanicznie wstąpiłam do hebe. Tam przeglądając kosmetyki do pielęgnacji twarzy zaczepiła mnie Pani pytając czy w czymś pomóc. Odmówiłam, jednak powiedziała, że jest dermatologiem więc może jednak. Nie mając nic do stracenia powiedziałam, że mam skórę mieszaną, która strasznie się błyszczy. Zaproponowała mi krem matujący z tołpy, ale żeby nie musiała  go kupować tylko sprawdzić czy spodoba mi się jego działanie, podarowała mi 2 próbki.

Zauważając promocję oczywiście zaraz wrzuciłam do koszyka żel pod prysznic ( chyba mam jakąś obsesję na ich punkcie) C-thru. Już przetestowany i jak dla mnie zapach jest cudowny. Mam tylko taki problem, że nie potrafię określić czym on mi pachnie :0


Ponieważ, moja cera sprawia mi coraz więcej problemów, jutro przetestuję Perfecte w 2 krokach, peeling a później maseczkę. Zaciekawiła mnie również saszetka  evree home spa, złuszczający peeling do stóp i regenerująca maseczka. Postaram się też przetestować jutro, ale tego nie obiecuję :)


widząc te pudełeczka nie mogłam przejść obojętnie i kupiłam mojemu Miśkowi taki słodki prezencik :)



i na koniec same chyba możecie potwierdzić, że mam mały problem prawda?


4 komentarze:

  1. Moja kuzynka również ma obsesję na punkcie tej całej Violetty. Mam podobną skórę, czekam na recenzję kremu, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. z tych co są na zdjęciu nie... parę razy tylko udało mi się 50 wydrapać..

      Usuń
  3. fajne nowości, raffaello. ja gram w totka a zdrapki kupuję od czasu do czasu, sporadycznie. ale nie mam szczęścia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty