Marzenia się nie spełniają? A jednak!

Niedawno pisałam o swojej liście marzeń na 2014- http://codziennosciczastekpiec.blogspot.com/2013/12/lista-marzen-2014.html ( doszło trochę pozycji :)). I tak oto rok 2014 nawet się nie zaczął a ja już mogę wykreślić jedną pozycję :) przez przypadek znalazłam coś co dało mi do myślenia i wyszło na to, że muszę dostać prezent gwiazdkowy wcześniej :) mój M spełnił moje marzenie i oto czym mogę się pochwalić :






czyż nie są cudowne :)? teraz długa droga przede mną... :) i na dobranoc Pan którego bardzo lubię :



8 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w nauce. Ja już 6 lat gram na gitarze, a jest jeszcze nad czym popracować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, ale prezent! pewnie się wykosztował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i właśnie ta jedna rzecz przeszkadza mi najbardziej :/

      Usuń
  3. Uwielbiam dźwięk skrzypiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie dźwięki które ja z nich wydobywam są okropne... :D

      Usuń
  4. Jako dzieciak marzyłam o byciu słynną skrzypaczką... nigdy nawet na skrzypcach nie miałam okazji zagrać :/ Rodzicie stwierdzili, że słoń mi na ucho nadepnął i nie ma większego sensu zapisywanie mnie na lekcja :) Nie ma to jak wiara w własne dziecko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się tak zastanawiam i słuchu świetnego nie mam, ale chrzanić to! nikt mi nie może zabronić spróbować :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty