Dzika dzikość czyli Batiste wild

Na początku przypominam o rozdaniu które znajdziecie TU. Jeśli nie macie ochoty na wygraną to proszę bardzo bardzo ładnie zalajkujcie TO ZDJĘCIE
Tyle z ogłoszeń i próśb. Czas na recenzję :)

Suche szampony Batiste zrobiły blogową furorę. Czytałam zachwyty na ich temat i ogarniało mnie poczucie wielkiej niesprawiedliwości- czemuż nie ma w okolicy Hebe?  Ktoś chyba jednak wyczuł to jak mi źle z tego powodu i mogłam zapoznać się tymi cudami dzięki Biedronce. Mój wybór padło na wersję wild.
Szampon ma fajną szatę graficzną dobrze oddającą nazwę.  Jak dla mnie przypomina dezodorant :D W użyciu jest banalnie prosty. Wystarczy psik i już. Wygląda trochę jak biały puder. 


A co obiecuje producent?

No opakowaniu mamy obrazkowo pokazane jak użyć produktu.


Skład: 


Przyznam szczerze, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Zapach jak najbardziej mi odpowiada. Jest taki, hmmm... co tak pachnie :D? Niech będzie, że jest drapieżny :D Chwilę utrzymuje się na włosach. Ale działanie jest świetne. Ostatnio przeprowadziłam test. Bardzo ekstremalny. Zwykle myję głowę co 2 dni. Teraz nie myłam 5. Psik, psik i szok. Wyglądałam jakoś tak w miarę normalnie :) To chyba przemawia samo za siebie. Tak to stosuję go zazwyczaj na 3 dzień nie umycia łepetynki i też jest dobrze. To produkt na prawdę godny polecenia. Z chęcią sięgnę po inne wersje zapachowe.





8 komentarzy:

  1. bardzo lubie te szampony :)

    http://alice-says-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcały mnie lecz się oparłam. Wiele osób je chwali więc może kiedyś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam inny, ale u mnie nie działa :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam suchego szamponu :) Ale teraz to mnie zacheciłaś ;) Szczególnie teraz kiedy zacznie się szkoła i czasu coraz mniej i mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też go kupiłam jakiś czas temu na wyprzedaży w Biedronce! :) Jest baardzo dobry! Jestem miło zaskoczona.
    Całuję, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo go lubię, ale w wersji dla ciemnych włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Batiste bardzo lubię, ale wersję dla brunetek ;) nie zostawiam białych śladów na włosach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty