Kilka nowości.

Dziś trochę zakupów bo nie mam weny na poważne tematy :D

W końcu po wypłacie, więc obowiązkowo Rossman :D Jeszcze nigdy nie miałam żadnego żelu z Isany. Postawiłam na soczyste orzeźwienie :D Sławetna odżywka też musi być no i chętnie przetestuję też kofeinowy szampon. Żelu facelle raczej do włosów nie będę używać :D

Świetna komedia. Można się pośmiać, ale i zastanowić nad sensem miłości :D Świetna obsada no i film za 7,99 :D


Pierwsza torebeczka - miłość od pierwszego zobaczenia :D Nie spodziewałam się, że dodatki będę kupować w Tesco :D - 23 zł. Czerwień była po 8 zł i ma misję specjalną - zostanie wykorzysta do stroju poprawinowego :)



Wesele już w tą sobotę. Suknie weselną mam, poprawinową też. Pokażę Wam je pewnie w przyszły poniedziałek jak już będzie po zabawie :D Nie miałam butów. Mój M z racji tego, że dużo, dużo się naszukaliśmy zaczął sam wybierać mi buty i krzyczeć, iż irytuje go to wszystko. I tak skończyłam z dwiema niezbyt udanymi parami ... Czemu ? Pierwsze buty są śliczne, ale... kolor do sukienki nie pasuje... Chyba skończy się na tym, że założę któreś z posiadanych już czarnych szpilek.


Drugie kolorem pasują do torebki i sukienki tylko są trochę niskie. Wolałabym większy obcas bo w takich czuję się bardziej kobieco.

I na koniec żeby nie było, że kłamałam - przyszła moja nagroda :D


13 komentarzy:

  1. Twoje zakupy to moi sami ulubieńcy ♥ Buty super :)
    Wow wygrałaś telefon :) GRATULUJĘ !!!! Super !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D może i będą to moi ulubieńcy :D

      Usuń
  2. te pierwsze buty rzeczywiście są piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zakupki ;) a buty obydwie pary śliczne, miałam bardzo podobne do tych czerwonych. Gratuluję wygranej! Jak się sprawuje ? Ja mam dobre zdanie na temat tych nokii, choć aparat słaby jest :/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty :) podobają mi się Twoje nowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się podobają :) zwłaszcza kosmetyczne :)

      Usuń
  5. Dwoje do poprawki kiedyś oglądałam, całkiem fajny film :)
    Torebki mi się bardzo podobają, zwłaszcza ta jaśniejsza, a co do butów, bardzo ładne są, szkoda, że nie do końca Ci odpowiadają. Weź je sobie na zmianę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brązowe niestety oddałam :D jaśniejszą torebeczkę uwielbiam :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty