6! aż 6 kostek czekolady to mój dzisiejszy grzeszek. ale wiecie co? wskazane jest jeść 2 kostki czekolady dziennie. najlepiej jeśli jest to ciemna czekolada. ale jeśli bardzo za nią nie przepadacie myślę, że mleczna też ujdzie :) ważna sprawa : woda! cóż ja praktycznie nic nie pije a jest to bardzo ważne ;/ więc od juta zabieram butelkę wody do pracy i choć w połowie muszę ją opróżnić :D cześć i czołem i dobranoc :)!

Ps. czy ktoś czytał dzisiejszego chaptera Naruto? ja się pytam : where are you Kakashi !?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty