kolastyna.

już jakiś czas temu pisałam o kolastynie young więc mogę się podzielić moimi spostrzeżeniami :). nie będę się rozpisywać bo zbytnio nie ma o czym. niestety moje czoło to istne "olejowe pole". nie wiem skąd tyle sebum się wytwarza :3 a teraz do rzeczy :
- zapach jest dość specyficzny, trochę alkoholowy więc to kwestia indywidualna czy komuś się spodoba czy nie. mnie nie przeszkadzał :)
- jeśli chodzi o działanie to cóż... o ile przez może pierwszych 15 minut jest dobrze to po tym czasie moje czoło wraca to okrutnej rzeczywistości i normalności ;/  to raczej nie jest dobra wiadomość :)
Więc patrząc na cenę ok 10 zł czy coś koło tego tonik mógłby sprawować się lepiej. Oczywiście zależy to osobistych preferencji używającego, ale jeśli ktoś ma cerę intensywnie wydzielającą sebum to ten tonik mu nie pomoże. Więc raczej nie będę gorąco go polecać tylko gdy skończy się opakowanie poszukam czegoś innego. A może Wy macie  jakieś sprawdzone toniki :)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty