Bardzo dobrym sposobem aktywności fizycznej jest spacer! Jest to bardzo relaksująca forma spędzania czasu :) Podczas spaceru nie męczymy się a mimo tego wiele naszych mięśni pracuje. 
Taka oto ciekawostka znaleziona w internecie: Chodzenie może być pomocne w rzuceniu palenia, gdyż dotlenia organizm, odpręża i stabilizuje emocje, eliminując te negatywne.
 Tak ja dziś zaliczyłam porządny spacerek po lesie który zaowocował tym:
 moja pierwsza tej wielkości zdobycz ^.^


Także jesli nie macie zapału do sportu to spacerujcie! A jeśli macie nie daleko las to spacerujcie po lesie gdyż dodatkowo możecie pooddychać "świeższym" powietrzem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty