Tak jak pisałam tak robię :) Więc pora tak na prawdę, na prawdę zabrać się na siebie :) Mam nadzieję że znajdę motywację i ktoś tu w końcu zajrzy i będzie mnie motywował :) Na razie będzie miesiąc próbny i zobaczymy co się przez ten miesiąc zmieni :) A więc:
-rano na czczo codziennie szklanka wody z wyciśniętym sokiem z cytryny :) tak z 10 minut przed posiłkiem

-tak to powiedział Krzysiu Ibisz: "racjonalne żywienie, 5 posiłków dziennie". i tak też musi być :) najlepiej (jaK dla mnie, nie wiem jak dla was) jeść co 3 godziny. w każdym razie ja tak jadam o 6,9,12,15,18. między posiłkami nie podjadać! jeśli czujecie potrzebę to proszę pić wodę niegazowaną i pociumkać sobie gumę :) i jeszcze jedno- do każdego posiłku wplatamy jakiegoś owocka lub warzywko :)
- na koniec podczas mycia, a korzystam tylko  z prysznica, stopniowo zmieniamy wodę z ciepłej na zimną. jak już będzie dość zimna, ale bez przesady nie lodowata, polewamy całe ciało i szybciutko wyłączamy. prysznic pod zmienną wodą, raz ciepła raz zimna dobrze wpłynie na kondycję skóry.
- przynajmniej 4 razy w tygodniu spotkanie z Ewką. ponieważ moja kondycja jest ujemna więc przez ten miesiąc będzie raczej tylko skalpel.
Zakupiłam w promocji w tesco (za całe 17,50 xD ) piłkę gimnastyczną i zamierzam zrobić z niej użytek i również opisać czy warto się w to bawić :d
Tak, cóż.. więc jeśli to czytasz i również zamierzasz podjąć walkę-pisz!  Im nas więcej tym lepiej :)
mały krasnal 163 cm i 52 kg. zmierzę sie jutro i podam wymiary. ciekawe czy po miesiącu coś ubędzie :)
i od jutra zaczynam pisać ff związane z " Wielkim Mistrzem". Jakaś tam mała myśl się znalazła i zobaczymy czy wykiełkuje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty