I jednak wyszło na to że płaszczyk będzie czerwony :3 jak przyjdzie, czyli pewnie za miesiąc to pokaże wam jak wygląda 'na żywo' :D i teraz rada ode mnie : jeśli podoba Ci się taki płaszczyk to jest on na allegro. Ale teraz uwaga! Z przesyłką wychodzi coś ok 150 zł. A więc moja rada brzmi : kup na ebayu!  ja kupiłam właśnie tam za 19 dolarów. Akurat trafiłam na darmową przesyłkę więc w tych 19 koszty się zamykają :-) i tak po przeliczeniu wyszło 62 zł z groszami :> chyba różnica między cenami jest dość znaczna. Nieprawdaż :-)? Jeśli jesteście chętne to piszcie a podam wam link na aukcje na ebay. Ciao :3!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty