Zamknięcie listy.

Mamy rok 2014 więc zamykam moją listę marzeń. Będę z całych sił dążyła do tego aby wszystkie pozycje z listy wykreślić w tym roku :) A jak jest z Wami :)? Macie swoje marzenia spisane tak aby żadne nie zostało pominięte :)?
http://codziennosciczastekpiec.blogspot.com/2013/12/lista-marzen-2014.html
Przy okazji, po miesiącu znów zawitałam do Wrocławia na zajęcia i nie mogłam sobie odpuścić sprawdzenia galeriowych wyprzedaży. Cóż szału nie ma :) Wróciłam tylko z nowym portfelem bo mój stary wołał o pomstę do nieba, cropp -20 zł


moja szafa cierpi na niedobór zwykłych, jednokolorowych, prostych bluzeczek więc muszę powoli uzupełniać braki :) zdjęcia nie oddają koloru bluzki ;/, new jorker- 9,95 zł


i już w sumie nie z wyprzedaży, ale polecam (jeśli macie możliwość) zajrzeń do tk maxxa i kupić sobie skarpeteczki conversa :) za 6 par zapłacimy 29,99 zł :)

i na koniec- wiem, że już po świętach ale mój Misiek chyba lubi mnie świątecznie obdarowywać :D




4 komentarze:

  1. Ja nie mam żadnej listy, i tak wiem, że nie dostosowywałabym się do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie posiadam takiej listy, ale trzymam kciuki za Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam listy, bo pewnie i tak bym się do nie nie stosowała. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty