Arkady zaliczone :) ale powiem szczerze nie lubie Wrocławia. Po prostu jest takkkii duży i tyle tu ludzi :D a teraz konkrety, ponieważ już miałam użyć olejku do włosów, ale z tyłu przeczytałam iż po umyciu przydało by się nałożyć balsam. Takowgo balsamu nie posiadałam więc wstrzymałam się z użyciem olejku. Dziś się zaopatrzyłam :


Olejek bez parabenów czyli + :)
na wypadające włosy więc jutro zobaczę jak działa.
I tak jeszcze nie planowany mały drobiażdżek : 



Spódniczka z outletu vabbi. Za całe 19.99 :)  spodobała mi się, ponieważ jest taka dziewczęca :) a Wy co myślicie :)?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty