Witam Was nowym wyglądem bloga, mam nadzieję czytelniejszym :) Wczoraj przyszły mi o to ce cudeńka <3 posprawdzam z każdym możliwym punktem i wychodzi na to, że są to oryginały ^^ wow! nawet nie wiecie jakiego miałam stracha, iż znowu jak to mnie spotka nie miła niespodzianka jeśli chodzi o zakupy w sieci.  Na zdjęciach nie widać jakie są ładniutkie :D Oczywiście niektórym się podobają a inny uważają za paskudne. Ja nic do nich nie mam, w ziemie ma być ciepło i wygodnie. W moim mniemaniu zima nie jest od wyglądania tylko do przetrwania :3 Ostatnio widziałam je w sklepie za ok 600 i 1000 zł a  mi się udało wylicytować na allegro z przesyłką za..185,50 :) a jakie jest Wasze zdanie na temat tych butów :)? kochacie, nienawidzicie czy po prostu mogą być :)?



tak przy okazji są to najdroższe buty które ja sama sobie kupiłam :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty