Uczelnia, Wrocław brak czasu :) ale bardzo się ciesze, ponieważ udało mi się dorwać to :



A myślałam,że nigdzie tego nie znajdę :D
Jednak Wrocław mnie nie zawiódł. I tak w poniedziałek zobaczę sobie co takiego proponuje Ewcia :-) a tymczasem temat na jutro : cellulit :/. Kilka słów dzisiaj, zakupiłam po promocyjnej cenie 16,59 eveline slim extreme 4d
Nie bardzo wierzę w takie specyfiki no, ale coś z pomarańczową skórką trzeba zrobić zwłaszcza, że mam tego coraz więcej. Czy działa powiem po, nie wiem może miesiącu. I jeszcze jedno, że specyfik dobrze się wchłonoł (buhaha nie rozkminiam poprawnej formy :D) trzeba dobrze wcierać i mały masażyk nie zaszkodzi. A do dobrego rozprowadzenia polecam ręczne małe masażery, ja na przykład posiadam taki :

Kosztował jakieś 8 zł więc tragedii nie ma :) a więc najpierw się smarujemy a później tak sobie jeździmy i kosmetyk powinien lepiej się wchłonąć :) a po więc zapraszam jutro :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty