Mój nowy second handowy łup :) sweterek z atmosphere za całe 6 zł. Spodobał mi się bo jest taki delikatny i brązem nastawiam się na jesień. Cóż jest tak jak podejrzewałam i ujawnia się mój słomiany zapał. Już chyba mineło sporo czasu od kiedy trzymałam się planu dnia. Regularnie jem cały czas, ale przecież to nie wystarczy. Trzeba ćwiczyć. Na szczęście dziś po raz pierwszy odpaliłam total fitness  i o dziwo cała płyta poszła mi gładko i przyjemnie. Ćwiczenia jak na mój gust są mniej wymagające niż skalpel czy killer, dlatego chyba przerzucę się właśnie na tą płytę. Wam również polecam, ponieważ jest to bardzo przyjemna forma spędzenia wolnego czasu. Proszę trzymajcie za mnie kciuki, może idalna figura jest na wyciągnięcie ręki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty