Jednak czasem warto walczyć o swoje :) Mimo, iż nie bardzo w to wierzyłam udało się! Paypal zwrócił mi pieniądze za mój niedoszły płaszcz.  Czyli jeśli ktoś Was oszukał nie poddawajcie się! I tak ze szczęście proszę na piękny dzień zdjęcia z wczorajszego wypadu do lasu ( nie mam super telefonu więc cóż zdjęcia są kiepściaste :D )






nie mam pojęcia co to było :D 



już za niedługo wpadnie do nas zima więc gorąco zachęcam spacerujcie! korzystajcie z pięknej jesieni i jeśli nie macie tak dobrze jak ja i ma w waszej okolicy jakiegoś lasu, wybierzcie się do parku :) teraz i lasy i parki wyglądają bajecznie :)

2 komentarze:

  1. Zaciekawiły mnie zdjęcia w tym poście, ale niestety nie przyjrzę się im dobrze, ponieważ masz dziwnie zamazany blog, no i niestety sa małe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się powiększają jak na nie klikniesz :D ale fakt to taki szablon i muszę go zmienić choć nie bardzo się na tym znam :/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty