Dzisiaj dłuższy post podsumowujący weekend no i zahaczający o dziś :d
A więc w sobotę byłam na : 
  

na Carrie :) film reklamują jako horror lecz jest to mocno przesadzone. ja zawsze horrory oglądam tak, że cały film mam zasłonięte oczy, a tu zasłoniłam sobie tylko w momentach w których wiedziałam, że będzie nie przyjemna scena z lejącą się krwią itp. ( nie potrafię takowych oglądać).
Nie czytałam książki ( choć naszła mnie ochota na przeczytanie) więc nie mogę się wypowiadać w kwestii zgodności fabuły. Ogólnie film nie był zły, taki bardziej thriller, jeśli kogoś tak jak mnie kręcą zjawiska paranormalne i super zdolności to mogę szczerze polecić :) podsumowując film dość dobry, tylko nie nastawiajcie się na horror bo się zawiedziecie.
Następna sprawa moja mała zdobycz :

Ponieważ zazwyczaj kupię tylko na wyprzedażach bo lubię jak się tanio przedstawiam: asymetryczny sweterek z dłuższym tyłem z new looka przeceniony na 25 złotych :) oczywiście paski nie wychodzą z mody, do tego klasyczna szarość z ciemniejszym błękitem, do tego ma dłuższe rękawy co mi się bardzo podoba.

I na koniec dzisiejsza przesyłka. Rzeczy zakupione na allegro u tego sprzedawcy -->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=15737359
A wiec jeśli macie pracę siedzącą bądź sporo czasu spędzacie w pozycji siedzącej na pewno plecki dają wam się we znaki. W takim przypadku proponuję to:


Podpórka do pleców zakładana na krzesełko, która powinna odciążyć dół pleców :) Jeszcze jej nie wypróbowałam więc na ile działa nie mam pojęcia.
I jeszcze w promocji coś co dawno mi się marzyło:



Hula hop z magnetycznymi kulkami. Powiem wam, że jest dość spore :D Ale zaletą jest to, że mimo iż nie pamiętam jak to tam się kręciło w dziecięcych latach wyszło mi za pierwszym razem :) to powinno nam pomóc w zwalczaniu boczków i brzuszka :) jedyną wadą jest to, że po użyciu tego hula hop boli cała część po której ono hmmm jeździ? kręci się? no wiecie o czym mówię :) ale kosztowało 22,99 więc ujdzie :) po jakimś czasie idzie się przyzwyczaić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty