gwiazdeczki :)!

śpieszę do Was z wpisem :D tak więc dziś z mamą zahaczyłam o tesco i jakież było moje zdziwienie i jeszcze większa radość gdy zobaczyłam to:




prawie krzyczałam z radości :) smak dzieciństwa :) jeśli były już wcześniej w tesco to nie widziałam, na prawdę. chociaż z tego co mi wiadomo nie były dostępne w Polsce. gwiazdki milkywaya :D nie powiem kasę na nich biją, ponieważ koszt 8,99 a i tak niby po przecenie :d ale nie ważne :d o i cóż widzę, że już od jakieś tygodnia są a ja dopiero zauważyłam :(  i z serii takie przeceny to tylko w tesco:

2 komentarze:

  1. Tych pyszności z MilkyWay jeszcze nie próbowałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorąco polecam :) cena straszy, ale chociaż na spróbowanie ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dziękuje, że mnie odwiedzasz. Piątka za komentarz! Jeśli masz jakieś uwagi pisz :) Cały czas się uczę i rozwijam :) To właśnie Wy jesteście moją motywacją :)
PS. Komentarze z linkami blogów bądź typu obserwujemy? będę pomijać :) Jeśli nie czytasz posta a jedynie oglądasz zdjęcia to komentarz sobie daruj :)

Gadułki

Get this commentators widget

Popularne posty